Mittwoch, 5. Oktober 2011

Last Day Wearing Shorts This Year...


Wer hätte gedacht, dass man am 4. Oktober in Deutschland mit kurzer Hose zur Uni gehen kann?!! Unglaublich! Ich habe das wunderbare Wetter die letzten Tage sehr genossen -ich hoffe ihr auch?! Jetzt bin ich gespannt wie sich der Herbst weiterhin zeigen wird.
Diese Woche habe ich noch extra-viel Arbeit für die Uni zu erledigen... Drückt mir die Daumen!

Who would've guessed that you could wear shorts to go to university in october / Germany?!! Unbelievable! I really enjoyed the wonderful weather -I hope you did?! Now I am excited to see how autumn will represent itself in the next time.
This week I have a lot of extra work to do for university... Wish me luck!




( Shorts, Jumper: Mango / Scarf: TkMaxx / Flats: Pretty Ballerina / Necklace: Thomas Sabo )

Kommentare:

  1. love the color combo, that flats look so dainty.

    AntwortenLöschen
  2. hey lovely :)
    thx for your lovely comment !
    would you like to follow each other?
    you look great:)
    xx
    melina from melina-lajolie.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. Love the mix of colors, very cute.
    http://inhalefashionandbeauty.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  4. Sehr schön die Shorts :) Die Farbe ist wirklich toll. ♥ Schade, dass es jetzt wieder so kalt ist ;//

    AntwortenLöschen